המפכ"ל אלשיך מרגיע: "ניתן להוריד משמעותית את המתח בגוש דן"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on המפכ"ל אלשיך מרגיע: "ניתן להוריד משמעותית את המתח בגוש דן"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשך המצוד אחר המחבל נשאת מלחם שרצח ביום שישי האחרון שני ישראלים בתל אביב. ולראשונה התייחס היום (שלישי) מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך למאמצי המשטרה ללכידת המפגע.

    בדברים שאמר אלשיך בעת ניחום אבלים בבית משפחת אלון בקל ז"ל שנרצח ביום שישי אחרון בת"א – הוא שוחח עם כלי התקשורת ואמר כי "אנו ממוקדים במשימה אחת ויחידה – לשים ידינו על הרוצח, ההנחיות לא השתנו. שמירה על שגרה היא חלק מהחוסן וערנות היא חלק מהשגרה".

    המפכ"ל הוסיף והבהיר כי "אנו פועלים להביא לתוצאה מהירה ומבצעים מרדף משולב יחד עם השב"כ ובשילוב הכוחות המיוחדים שלנו. המטרה שלנו היא שהמבצע יהיה מהיר וללא הפרעות מיותרות ולמנוע פגיעה בכוחות הביטחון המחפשים אחר המפגע. בשלב זה ניתן לומר כי ניתן להוריד משמעותית את המתח באזור גוש דן, אך לא אפרט מעבר לכך. היכן שצריך ייראו שוטרים בשטח והיכן שלא, פחות יראו שוטרים".

    בהמשך הוסיף כי "אני אנצל את הבמה הזאת להתייחס לחלק מהביקורת על המדיניות של משטרת ישראל, היא המדיניות שלי ביחד עם הספק הארצי של משטרת ישראל בנושא התקשורת ואני רוצה לומר שאנחנו ממוקדים במשימה אחת, שהיא אחת ויחידה, לשים את היד על הרוצח, זה התפקיד שלנו וכל מה שמשרת את זה נעשה וכל מה שמפריע לזה, מעכב את זה ויכול לפגוע בזה או להאריך את המרדף לא נעשה".

    "ולכן המדיניות שגיבשנו היא מדיניות להפסיק לדברר את החקירה, להפסיק להוציא פרטים מהחקירה מפני שכל פרט כזה יש לו שני נזקים מרכזיים: הנזק הראשון הוא פגיעה ביכולת להביא לתוצאה ולהביא לתוצאה מהירה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עם כל הסודיות הזו-
      א"א לטעות שהיה בשב"כ